23 juli 2017

Hartjesdag 2017

Zondag 20 augustus – Nacht van de Romantiek
kleinschalige optredens in en om diverse café’s, restaurants. Hier is geen programma van.

Maandag 21 augustus 2017: “Hartjesdag”. Van en voor de buurt.
Het plan voor Hartjesdagen in de nieuwe vorm is bedacht om voor álle ondernemers, bewoners en bezoekers interessant te zijn.

Rekening houdend met de wensen en klachten van bewoners en met het concept “Stad in Balans”, zullen we dit jaar 1 Hartjesdag organiseren, met daaraan voorafgaand de Nacht van de Romantiek.

Bekijk het programma

hartjesdagen zeedijk - Google zoeken

Hartjesdag Zeedijk – Johan Braakensiek

_870788644515Collage Hartjesdagen 2010

De maandag: “Hartjesdag”
Hartjesdag: Oorspronkelijk een dansen-op-straatfeest. Mannen verkleed als vrouwen en vrouwen verkleed als mannen. Van heel simpel, met een getekende snor, tot uitvergrote Conchita’s, tot Glamour Queens van Rio de Janeiro-kaliber. De hele dag alleen maar Hartjes en Queens. Een dag met een heel eigen karakter. Met de verkiezing van Hartje en Queen. Buurtbrunch, Drakendans, Zeedijkkoor zijn ook onderdeel van het programma.

Stort nu een donatie naar NL72 RABO 0117889067 Stichting Hartjesdagen, Amsterdam o.v.v. Hartjesdagen donatie en help Hartjesdagen ook in de toekomst mogelijk te maken!
Volg het bord Hartjesdagen van Biz op Pinterest.Counter